Огляд скриптовых мов - Python
Приклади збереження даних Приклади збереження данихУ порівнянні з pickle або YAML для ініціалізації роботи з ZODB потрібно написати на парі рядків програмного коду більше, але як тільки сховище...
Контактні дані Київ, Мясницкая вул., 35
Телефон: +38 (044) 997 - 93 - 19
Факс: +38 (044) 999 - 99 - 91
Створення графічного інтерфейсу
І додаток "знає", що робити, коли відбуваються такі події, тому що програміст зв'язує певні події з певними фрагментами програмного коду. "Фрагменти програмного коду", пов'язані з певними подіями, називають оброблювачами подій. Одне із призначень бібліотек, на базі яких створюється графічний інтерфейс, укладається в тім, щоб викликати правильний оброблювач події, коли відбувається деяка подія.

Якщо бути більше точним, бібліотека графічного інтерфейсу реалізує "цикл подій", у межах якого виконується перевірка надходження нових подій, і, коли події відбуваються, обробляє їхнім відповідним способом. Поводження додатка управляється подіями. Коли ви пишете додаток із графічним інтерфейсом, ви самі вирішуєте, як додаток повинне реагувати на ті або інші дії користувача. Ви створюєте оброблювачі подій, які будуть викликатися бібліотекою графічного інтерфейсу при порушенні подій користувачем.

Цей опис відповідає додаткам, а як сформувати сам інтерфейс? Тобто як створювати кнопки, текстові поля уведення, мітки й прапорці в додатку? Відповідь на це питання залежить від використовуваного інструментарію. Графічний інтерфейс можна створити за допомогою спеціальної програми-построителя графічного інтерфейсу, що входить до складу обраної вами бібліотеки. Построитель графічного інтерфейсу дозволяє розмістити у формі майбутнього додатка різні візуальні компоненти, такі як кнопки, мітки, прапорці й інші.

Наприклад, якщо ви працюєте в операційній системі Mac OS X і вибрали як основу бібліотеку Cocoa, те для розміщення графічних компонентів можна скористатися програмою Interface Builder. Або, якщо ви вибрали PyGTK в Linux, можна скористатися програмою Glade. Або, якщо ви вибрали PyQt, можна вдатися до допомоги програми Qt Designer. Построители графічного інтерфейсу зручні у використанні, але іноді у вас може з'явитися бажання мати більше повний контроль над графічним інтерфейсом, чим може запропонувати программа-построитель.

У таких випадках буде зовсім нескладно створити графічний інтерфейс "вручну", написавши небагато програмного коду. У бібліотеці PyGTK кожному типу графічних елементів відповідає свій клас мовою Python. Наприклад, вікно - це об'єкт класу gtk. Window. Кнопка - це об'єкт класу gtk. Button. Щоб створити простий додаток із графічним интерфесом, що має вікно й кнопку, ви створюєте екземпляри класів gtk. Window і gtk. Button і додаєте кнопку у вікно. Якщо необхідно, щоб по клацанню на кнопці виконувалися деякі дії, ви повинні визначити оброблювач події "клацання" на кнопці
Служба аутентификации Служба аутентификацииОдне із самих удалих визначень, з якими нам доводилося зіштовхуватися, приводиться у Википедии: "прикладний протокол, що дозволяє звертатися до служби каталогів, що працює поверх протоколу TCP/IP". Як приклад...
Веб додатка Веб додаткаОдне з поліпшень, яке можна було б внести в цей додаток, -це реалізувати сортування в порядку, зворотному поточний. Зробити це досить просто, але ми залишимо реалізацію цієї можливості читачам. Як ще одне поліпшення...
Запуск сценарію Запуск сценаріюЦе в точності відповідає нашим очікуванням. Тепер спочатку спробуємо запустити сценарій, що додає новий запис, а потім знову запустимо сценарій, що витягає дані. Цей приклад ідентичний попередньому прикладу, де використовувався метод store,...
Створення звітів Створення звітівКрім того, ми могли б розширити цей сценарій і відшукувати запису з обсягом використання 80 відсотків, 70 відсотків і видавати попередження по досягненні цих рівнів. Такий сценарій легко можна було б об'єднати, наприклад, с...
 
(c) Copyright